Badkaret och Dusch draperiet.

Igår så drog jag till Johanna och efter tag drog vi till Hampus där José , Pontus och sen Gabbi vah.
Dom hängde senare med oss hem till Henne där alla plötsligt skulle dygna.
Sen kom Jimmy ochjag var såååå trött och sur för jag ville sova.
Men Max och Börje kom typ vid halv 3 och vah sociala en stund.
Vi drog vidare till macken vid 4 med Jimmy när han skulle hem sen var alla andra trötta vid 5 och då var jag as pigg.
Så det slutade med att ja satt i en gungstol?! och kollade på film men jag tröttnade och Soffan och Sängen var upptagen så jag tog ett täcke och la mig i badkaret och sov.
Yeeees . As skönt faktiskt.
Vaknade vid halv 1 av att Gabbi drog bort duscha drapperiet och väckte mig.
Sen drog hon och josé och vi andra dog lite till sen drog vi hem så jag kom  hem typ nyss.
Inte intressant at veta ngn stans. jag vet (; hahah.
Nu ska ja kolla matchen som börjat.
Hörs sen kanske.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0