Dagen Efter !

Lite om lördagen då: Jag, Elina , Ally och Antonia kollade matchen hemma hos Antonia. jag var sååååå nervös under sudden (stavning?) jag höll på att dö.
Men självklart vann Hv ! Drog vidare ner till stan för att fira , och det gjorde vi iaf. !
Lite ont i halsen idag asså hahaha. Mötte upp Jossan, Fia dale och co. Sen även Pea , Petter och dom. Härligt!
Efter x Antal timmar splittrades alla och endel åkte hem andra drog på fest. Men jag fia och Elina var kvaroch hade allmänt chill asåss! Väntade på Hv och Efter det runt typ 2 tror jag så vah hemma ! :)
VI ÄLSKAR VÅRAT HÅVEEEEEEE BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (L)(L)(L)(L)(L)
Bjuder på lite inte så härliga bilder också (;
Nu orkar jag inte ladda upp fler. hahaha . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0