Road trip !

Okej , jag har inte uppdaterat på 3 veckor. Men jag har haft massa för mig.
Dels har jag vart på roadtrip i världen!
Underbart. hahaha . Billig shopping och världens bästa pappa och bror ;D haha.
Jag har festat , umgåtts , Firat ett år med världens bästa brudar ! ♥
vart med om en rätt jobbig sak som jag inte tänker ta upp i bloggen.
Jag har även bestämt mig för att färga om mitt hår , för det är i tre olika färger vilket ni kommer se på bilden här nere ...
Skolan börjar snart och jag kan ju inte säga att jag ser fram imot det. Eller , en ny start är aldrig fel speciellt inte i mitt ställe. Men min klass är ju .... Jätte rolig.... ehe... HAHAH.
Mamma och pappa ska gifta sig♥ , jag ska tattuera mig och troligtvis pierca mig igen .
Allt det kommer hända inom en snar framtid men för stunden ska jag upp och umgås med Min familj och min moster första och sista gången på en vecka ! :)
Vi hörs senare, efter jag träffat brudarna !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0