Och allt kommer bli bra om ett tag..!


http://www.jnytt.se/nyhet/34331/25-aring-anhallen-for-olaga-hot-pa-fest

Som jag skrev på facebook innan så fattar jag inte hur man som kille kan slå en tjej som är liten , både på längden och storleken så hon bryter käken på två ställen och tänderna förskjuts så hon måste operera sig?!
Den killen har ju ingen respekt eller ngt innaför pannbenet.

Jag är så jävla arg just nu. att se hur ont hon hade och veta hur ont hon kommer ha.
Att hon ligger på sjukhus och ah , jag vet inte vad jag ska skriva ens.
Jag är samtidigt ledsen för det gör så ont i hjärtat att se hur någon man älskar ser ut efter att ha blivit misshandlad.
Jag måste ut och gå en stund och rensa tankarna.
Men om du läser detta så älskar jag dig syster . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0