To help us grow.

Jag är så jävla trött , blev väckt vid ett idag och jag håller på att trilla ihop.
Har vart så hur länge som helst jag kan inte gå upp på morgonen men jag kan inte heller sova på kvällen...
Idag ska jag iväg och sminka innan en utgång. och sedan drar jag väl till brudarna vart dom nu befinner sig.
haha.
Är sugen på att festa. Men jag har noll kronor och en femtioöring ... Det kommer man inte långt med.
Ska ta tag i mitt liv nu och börja fixa mig . Eller nej , datan en stund till först. See yah latero !
Fin bild *host* från igår när vi kollade på Sean Banan !

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ser ut som en zombie! :D

2010-08-14 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0