'Cause boy , you should know I'm about to break you hard.'

Hej på er mina fina.

Har hållt igång hela dagen idag med.

Först till Elina , sen gick vi till Antonia. vi 3 åkte till stan och kollade lite. Sen åkte jag och Elina hem till henne igen för att chilla.
slutade med att vi sov en liten stund för att sen sjunga lite med Kevin , hahaha.  mötte upp Jocke en snabbis. Sen åkte vi och mötte upp Daniel , Simon och Joppi (tror det var joppi iaf , såg honom inte liksom , hahah ! ) Dom körde oss till Hovslätt för att fixa en sak och sen åkte jag och Elina hem och så kom mamma och hämtade mig , så åkte vi och handlade sen kom jag hem käkade och sen mötte jag upp en annan person för att hämta en sak och sen kom jag hem igen. Dushade och nu ligger jag här i sängen och myser.

Så sinnes sjukt trött är jag , Både jag och Elina garvade åt ingenting idag bara för att vi är övertrötta. Men det är gött! Borde sova för ska vakna vid 9 imon !

puss



Söta vi är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0