Det är liksom kärlek vid sista ögonkastet.'

Linda , Angelina och Lupita kom ner till Jönköping iförrgår , mysigt !

Igår; drog jag hem till Elina och färgade hennes hår och senare kom Ally också. Gos tjejer det där !

Drog hem och mös lite med Linda och co' sen !




Bildkvalitén ♥




Idag;
Drar ner till Torpa för att träffa * och Elina en stund. Ska fixa lite , ehehe (A) Sen vidare för att luncha med Emma , saknad brud det där ! Hoppas vi hinner ner och kolla en sak på stan innan jag måste till resecentrum bara för att Johanna och Casper drar till Danmark idag. så ska säga hejdå osv. Sen ska jag , Elina och Fia fixa lite till och sen får vi se vad kvällen bjuder på ! 


Vi hörs senare !



Söt jag är när jag sover liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0