Underbart.'

Okej Dagen idag ; Drog och hämtade drickan till nyår med Elina vid 11 (jag vet helt sjukt att jag var vaken och ute ur huset innan 15:00 !)
Drog och mötte Emma för en lunch på claras. Mysigt och såna asg vi hade. hahaha ! Köpte även Löshår till henne.
Sa hejdå till Emma och mötte upp Fia , Elina och Ally för att vinka av Johanna och Casper som drar till Danmark över nyår. Kändes lite ledsamt faktiskt så vi bestämde oss för att gå där ifrån innan vi började fälla några tårar (; . hahah.
Sen drog Jag , Fia och Elina till Råslätt och sen till A6 , köpte lösögonfransar till Fia och ett par skor till mig. Fint som snus.
Drog till Elina en halvtimma innan hon och jag drog och träffade Daniel en stund. Sånt Mongo är han. hahah !
Mötte upp Jossan en snabbis för att säga hej och sedan drog jag hem , åt och fixade lite inför skövde.

Nu är klockan halv 11 och jag kommer trilla ihop av trötthet snart. Varit igång hela dagen.
Så nu säger jag godnatt så hörs vi imon tidigt , ja jag ska faktistk gå upp 9 imon med. hahah.









Mina nya skor , erkän fina? :D





Sov gott Finisar :*



Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

ååh så sjuukt fin blogg du har!! <3

2010-12-29 @ 23:40:21
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0