Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmåga att förstå.'

Och inatt vände allt. Min jul kommer bli ett helvete iår igen.
Jag började må bra men det vände på en sekund. Och jag kan fortfarande inte fatta...


Jag har skrikit slått och spottat , jag har spytt av ångest  , jag känner inte att jag älskar dig. Inte att jag hatar dig heller. Jag känner mig tom och äcklad av tanken på dig. Och aldrig kommer jag få upp respekten för dig igen.
Jag kommer aldrig glömma eller förlåta.
Hur lång tid det än går.




Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: emma

naw <3 det är ingen fara, jag va la lite beng jag med.. hahah <3 puss på dig

2010-12-19 @ 17:49:07
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0