Just like ice.'

Duschade för en stund sen och sitter och skakar som in i just nu. I'm just like Ice. Hahaha.
Förkyld är jag med, Det bara slog till idag. Inte kul.


Förövrigt har jag köpt två mössor idag. Jag vet , ni tänker typ "Whaaaaaaaat? Natta i mössa? hon använder ju fan knappt halsduk" I know. Men kände att det var dags nu innan mina öron trillar av liksom.
Varför inte passa på att köpa två då när man ändå har cash ? Ne okej där ljög jag. Det var två för en på BikBok faktist... En svart var ju rätt självklart och mina vänner tyckte jag skulle köpa en mössa med färg för jag aldrig använder färg. Dock har jag ju lite svårt med färg.. hahaha så jag gick med på en brun. Det är liksom väldigt stort steg för mig. Helst hade jag velat ha två svarta... Jag vet att jag är tråkig ! :D

Fet onödig text. Men det bah flöt på nu liksom. Jag ska sova vid 8 faktiskt. NAAAAAAAAAT eller jo. Ska faktiskt försöka. hahahahah ! Godnatt på er !



Den ser grå ut.. Men den är faktiskt brun. Typ... Lite brun grå kanske?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är nattis ;)

2010-12-02 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0