Like a G6.

Okej igår drog vi på fest på Öxnehaga , men när allt gick lite för fort och ostadigt och Elina lagt en fin spya drog vi vidare , Alla drog till Österängen på en annan fest utom jag och Elina för vi skulle på fest i norrahammar (?!) men när vi typ e framme så ringer grabbarna och säger att dom inte orkar åka till norrahammar utan e kvar i Huskvarna istället så jag och Elina går till Folkets hus och Hälsar på Ernst istället. Slutade med att Sebbe och Lucas kom och hämtade oss och att vi drog på ngn annan fest och sen fick vi skjuts hem av Sebbe.
Jag mår väl som jag förtjänar idag.. Hahahah , men värt var det !
Dock kan inte bilderna visas. Fyfan säger jag bara. HHAHAHA.

Ta hand om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0