När tiden får luft , får vingar och flyger.'

Jag klarar inte av det här, jag klarar inte av att folk jag älskar mår dåligt , att se hur dåligt dom mår , att se hur ledsna dom är. och att det aldrig tar slut. klarar inte av det. vill bara göra något. Det värsta är att man inte kan ta bort smärtan , att man inte kan ta bort det som hänt. Att det inte finns ett fucking slut. inte någon jävla stans. varje vinter , varje jul händer det saker som man inte ska behöva gå igenom. Folk dör , dom blir sjuka , folk försvinner. det är inte en gång , det är inte två det är hur många gånger som helst. varje jävla fucking helevetes jul händer något. jag hatar tiden från september fram till julafton. Jag säger att jag inte gillar julen och folk förstår inte varför. "julen är ju så himla mysig" my ass. Julen kan dra åt helvete bokstavligt sagt. Smärta , sorg och saknad är förfan det ända som finns vid jul. fram till jul. Jag vet inte vad jag ska skrvia. Jag vet bara att man inte kan ha det såhär. Jag klarar inte av smärtan och sorgen. JAg klarar inte av att folk jag älskar mår dåligt , att det fucking aldrig tar slut. Att varje år tända ett ljus till. Det ska inte behöva vara såhär. Min morbror sa igår att våran släkt är förbannad. och jag kan fan inte annat än att hålla med. Att utomstående frågar hur fan vi klarar av det? Att folk runt omkring säger att dom inte fattar hur det kan hända oss igen , att vi inte är värda det. att folk man älskar säger att dom inte klarar av det mer. Ångest och tårar är det ända min fucking vinter består av. varje år. att inte vilja fira jul , att inte vilja vara ensam. Jag får ångest attacker , panik attacker . hade en nyss och ringde johanna i panik. Måste klara mig genom denna vintern också...

Jag är konstig och dum i huvudet ibland under vintern. Det är för jag inte klarar av det. För att jag bara vill försvinna. Och jag säger förlåt dom gångerna jag inte är som jag ska.


"För när jag rannsakar mig e mitt liv som ett skämt
jag grips av panik för jag är själv i det här
har svårt att se ljus i bara hell och misär
vem fan väljer det här, goda ord kostar inget
så jag säger dig nu, jag förvaltar dig i minnet
en del av mitt liv, som för evigt förblir
kanske saker förändras då allt har sin tid
men nu sitter jag här, både härjad och svag
natt blir till dag, allt jag hör är bara slag för."










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0