Avslutning...

Vi har skolavslutning idag med vilket inte många kan ha missat. hahaha.
Det ska fan bli jävligt nice men fyfan vad jag kommer lipa och sakna klassen.
9 sär liksom. Vilken klass e bättre än den?
Blir typ ledsen när jag tänker på det för under domma åren har det hänt så jävla mycket.
Det är typ som sin andra familj man lämnar man har ändå träffat dom 5 dagar i veckan hur länge som helst.
Den ända jag verkligen inte kommer sakna är äcklet. HAHAHAHAH !
Aa ne men lev livet fullt ut , yeees man !



Jag kärlekar er , det har vart vi 4 liksom <3







HAHAHAHAH ,


"- får man vah 4 ?
- Jag kan svara om So'n men inget annat... *HAHAH*
- *HAHAHAHA* Men menade ju so'n ! "



Kommentarer
Postat av: äcklet

kommer inte sakna dig heller

2010-06-16 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0