Göteborg !

Yees drog som sagt Göteborg och Liseberg igår med klassen.
Lyckad dag faktiskt och Jag och Johanna levde livet i bergbanan. fast... Det hände typ ngt så vi satt fast där en stund... hahahaa. "För vi slutar nian"
Hahaha , bussresan hem var ju lite speciell... haha.
Det började med att jag och Johanna kom försent , sen att vi började tjaffsa med petter sen satte jag mig jämte han 30 min senare fick jag fetaste host attacken. och höll på att kvävas typ fick ingen luft sen somnade jag på petters arm. HAHAHAHAH , so raaaaaaaandom.
Men ah allt som allt lyckad dag !
Bilder kommer hoppas jag !





Kommentarer
Postat av: Rayanfilippa

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-12-16 @ 08:53:17
URL: http://rayanfilippa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0