Minnen ...

Satt och kollade igenom Elina och Allys gammla blogg. Lite minnen sådär och jag måste säga att vi brudar är nog dom mest konstiga , skönaste och bästa som finns. När man är med oss vet man faa-aan inte vad som händer. hahaha.




"vi till festlägenheten och hade catfight och då menar jag seriöst catfight . 
Jag och Ally vs. Natta - Börja med att ja och Ally drog kalsongrycket eller ah trostycket på Natta och slog henne med en kudde i huvudet och knäppte upp hennes bh så tog hon av sig bhn (HAHA) och börja piska oss med den gjorde sjukt ont faktist så jag och ally tog ett täcke som skydd så ligger vi där under och väntar på att hon ska piska oss men inget händer så kollar jag upp från  täcket så ligger natta på rygg på golvet som ett efterblivet barn så hon drog en sån fet bell för Eve har sprayat någon skospray just där så det är skit halt ? HAHA iallafall så hade vi catfight ett tag , skrek sönder så grannarna trodde väl att vi hade wildparty igen =D
"



Det går inte lägga in på bloggen men klicka på länken , kusinerna elfgren... HAHAHAHA
http://www.youtube.com/watch?v=U6ODVyO0vVg&feature=player_embedded
Tjaahuu ! Söndag tråkigdag som vanligt men var och fika med alla bruds utan anneley innan det va chill ! Natta släppte 1..2 booomber ;) ( Bra nyheter ) Hhaha nejmen sommaren kommer bli helt perfa mer kan jag inte säga =D Vi bad till gud när vi satt och fika HAHAHHAH alla slöt sina händer och bad måste sett ut som vi var med i någon klan !

Och denna låten hur mycket minnen ger inte den?
Orkar inte lägga in mer nu och detta inlägget kommer bli helt cp men värt !
Jag älskar mina brudar ♥

Kommentarer
Postat av: Fabianjohanna

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-02-14 @ 16:29:39
URL: http://fabianjohanna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0