Summer ....

Nu är det fan sommar.
25+ i solen och jag har legat o stekt ett tag nu.
Tog precis en dusch och ska snart börja fixa mig för ska ut ikväll. vem sitter hemma en sån här kväll liksom?
dom senaste dagarna har jag levt på lyckan för att jag har fått reda på att mina betyg e fan ganska okej ändå. Och att våran sommar kommer bli perfekt.
Stan igår med Johanna . fick med mig lite grejjer hem,
- En kortarmad bolero
- Thights
- 5 par tunna strumpbyxor (dom går sönder så lätt. tog sönder ett par redan idag!)
- Solglasögon
- *hemligt*
Jag lovar att jag ska leta efter sladden till mobilen så jag kan lägga in bilder. för en blogg utan bilder är tråkigt.
Later , Natali*

Kommentarer
Postat av: Sofie Runnzell

Du är bäst natta !

2010-06-03 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0