A6 , Emma och el...

Idag efter en ganska typ patetisk skoldag drog jag till stan, mötte Emma och drog vidare till A6 .
Vi käkade på SOYA och shoppade lite.
Fick med mig BH + Trosor , Tröja och två par thights. Visar någon gång kanske :)
Mysig dag iaf !
Imon drar jag till Stockholm !
Ska bli så jävla skönt att lämna Huskvarna/jönköping och skolan ett par dagar.
Ska kolla in nya huset och sjön eller aa bryggan kanske man säger? caaareeeee.
Kolla in det iaf , checka området och shoppa !
Vi får se om ja bloggar innan ja drar eller ngn gång i stockholm. kanske inte med tanke på att datan troligtvis e nerpackad. (;  Jag borde börja packa .... hahaha men jag hatar att packa. :( fast värst e att packa upp fan..
jajajaj. CAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
pusss vi hörs om ngn vecka eller ngt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0