Hjärtan för livet.

Hej bloggen !
Ingen uppdatering idag även fast jag inte var i skolan.
Men orkade faktiskt inte.

Jag tänkte jag skulle berätta om mina hjärtan jag har på foten som dom flesta tror att jag har brännt in.
Men så är det faktiskt inte. :)
Det var sommaren -08' som jag och Johanna var på stranden och så hade hon ristat in två hjärtan på foten.As coolt tyckte jag och hon kom med ideén att jag också skulle rista. Så sagtoch gjort några timmar senare satt vi på mitt tak och hon plågade mig. haha. Fyfan vad ont det gjorde säger jag bara.
Det blev ett "tecken" kanske man kan kalla det. Som bara jag och Johanna vet exakt vad det står för. Mina hjärtan står ex. för förändring . Mycket hände den sommaren.
Det är ju som sagt ett ärr på fot knölen nu, som jag senare faktiskt ska tattuera in !

Fast min första tattuering gör jag om 2-3 månader och vad det är jag ska tattuera berättar jag faktiskt inte än även om de flesta faktiskt vet det. (;

Hade inget speciellt att skriva om men eftersom att många faktiskt frågar så tänkte jag jag kunde berätta om det.
puss/N



Ny ristad.




Några dagar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0