Perfekt !

Hej ! Hemma nu och sitter vid datan första gången på en vecka... Jävligt duktig e jag! (;

Stockhom var fan liiiiivet , Jag vill tillbaka nu dirr. :( Funderar på att flytta upp dit efter sommaren om jag inte kommer in på gymnasiet :) Har massa bilder på mobilen, förutom dom bilderna Linda tog. Så dom kommer någon dag när jag fått dom. As nice. för ja vet att alla älskar mina  smyg fotar bilder och inte berädd bilder ;* hahaha.
Förövrigt har jag typ ingen röst , Taggar sommaren sjukt mycket halmstad med brudarna liksom?! och drogr massa låtar som egentligen inte e bra men som är skit bra när man lyssnat typ 2 ggr. hahahah. Nej inget liv. !
Bjuder på två av dom .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0