Fredag 14 maj , min födelsedag.

Okej here we go !
Jag väcktes på morgonen av min familj och moster och hennes familj.
Fcik frukost på sängen och mammas och pappas plus syskonens paket !
Dagen efter kom alla andra mostrar och morbröder och kusiner och mammas släktingar och ah och firade mig och min bror Kevin för han fyller år två dagar efter mig. Grattis kevin jag älskar dig !
av mamma och pappa fick jag :
- 2000 kr i kontanter.
- En silver ring och tillhörande öronhängen
- En jetset klocka
- Parfym
- en penna (haha!)
- Vita Pärl öronhängen
- Blåa lite större pärlöronhängen + tillhörande armband 3 st.
Av mina bröder :
- Handkräm
- Brun utan sol servetter
- En skål som minsta bror har gjort i slöjden.
Av min ena moster + familj :
- 500 kr
- Tuggummi
- Choklad
Av min andra lilla moster plus man :
- 200 kr
Av min morbror plus familj:
- Smink
Av min syster :
- 200 kr
- *hemligt*
Jag blev verkligen jätte nöjd för mina paket !
Jag tog kort på allt och alla men jag hittar inte min USB-sladd bara för det .. :(
Men min moster hade ett kort så ah... Bjuder på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0