Ibland funderar jag på om jag behöver hjälp...'

- NataliKeskin. säger:
jag har 5 grodor kvaer om du vill veta :D
pluis den ja porecis stoppade i muinnen alltså
6
typ
ehehehe D
du .. ja e sugen på räkor
HAHAHA eller en räk macka

johanna. säger:
vad säger du?
du gillar väl inte räkor?

- NataliKeskin. säger:
fast problemet är att jag inte käkar skaldjur knappt fisk för det e äckkligt
HAHAHA ne precis. hahah men det ser got ut liksom :o
... är det gott btw ? :o

johanna. säger:

ja  :o

- NataliKeskin. säger:
HAHAHAHA
fan ja behöver hjälp...

johanna. säger:

hahah du är ju knäpp




Ibland asså... Jag har inte ens ätit räka ngn gång ? :O vågar inte testa liksom.
Fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0