Ljusen är tända för dom som har lämnat.'

Blev att jag sov en "natt" till hos Elina. Mysigt. Jag hatar när man har sovit jämte någon flera nätter och sen ska sova själv. Det känns så sinnes ensamt. hahah. Jag hatar att sova själv. :( Tänkte bara berätta det för er i brist på annat !
DH var fint som snus. Snus du! hahah nej måste duscha och sova snart...

- Vad skulle du göra om det kom 3 rosa flygande bönor och ställde sig och rökte jämte dig?
- ... HAHAHAHAHAH


- Du är så uttråkad nu förtiden.
- Skaffa ett jobb åt mig då?!

HAHAHAHA Natthumor




Elina och Martin , något trötta? (Elina såg hög ut så jag va snäll och målade över :J )


Kevin tyckte det var skit kul att Elina såg ut som en kille med hans jacka på sig... övertrött där med kanske?

Det är dom ända bilerna jag har som inte är förjävliga. hahaha. Har massa vidiosar med. får se om någon kommer upp. Lägger iallafall upp Martin a.k.a Electronaut 's låt till DH och även invigningen till DH i nästa inlägg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0