Och vi kan se att båda två har hittat lyckan.'

Igår: Okej , efter att vi hade kommit hem till Jönköping igår så drog alla tjejer iväg och fikade och efter en mysig stund så drog jag och fia ut till Norrahammar.

Idag: Legat i sängen hela dan vart riktigt jävla seg , fast sen tog jag tag i mitt liv och åkte till Elina och kollade på film och åt dopp gurka. hahah !

Imon: Måste jag städa. Men ska även till A6 med Oskar. Sen kommer Johanna hem imon med och ville träffas. Och Sen ska Elina, jag och Martin Chilla galet @ my place . Kanske färga håret på Elina också, Vi får se lite.
Hur jag ska hinna allt vette fan. Men jag är bäst så klart jag hinner liksom :D

Bilder från stockholm får ni när Elina lagt in dom i datan om dom ens går att visa vill säga. hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0