Cuz' you made me cold inside.'

Drog stan med Johanna efter skolan och fick med mig paket till min syster Evelina som fyller 20 imon och min andra syster Emma som fyller 4 om en vecka. Och lite Smycken till mig själv ! :D

Enda problemet med paketen är att Emma har önskat sig en katt och vad gör jag ? Jo jag köper en katt ?! Och saken är att jag är rädd för katter... HAHAHAH . Smart Natta. Smart. Jag vet fan inte vad tänka är. :(


Dåliga mobil bilder.




VingÖronhängen , Dom ser silvriga ut. Men dom är guldiga.
Och en ring med ett T på för ternminator av Johanna. Snälla vänner jag har !


As cool ring. Blev helt förälskad och bilden gör inte ringen rättvis.
Helt underbar är den.


Svart armband i berlocker , Typiskt Natta armband.


Blev helt förälskad i allt. Dock mest ringen kanske. Men ah . UNDERBART är ordet iaf !

/ Natta.





Kommentarer
Postat av: johanna

hur är det med din parasit?

2010-10-20 @ 21:19:19
Postat av: Natali

Svar : Jo min parasit mår bra ! Hur är det med din bleka fläck? ;D

2010-10-21 @ 13:02:24
Postat av: mashmed

guuuuuuuuuuuuud så fina!!!

2010-10-23 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0