Like tik tak.'

sofia elfgren säger:
hallå
jag ska ta med mig min katt t skolan imon
för
han o jag ska in på a6 sen, han skulle köpa nya kläder eller vafan de va, så han kommer va med oss i klassrummet hela dagen imon  
- Natti. säger:
din katt?
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
sofia elfgren säger:
ah min katt  
HAHAHAHHAHAH
- Natti. säger:
fyfan vah dålig du e
HAHAHAHA
sofia elfgren säger:
asså fan va FULT
jag vill fan spraya han rosa fatta se en katt
en ROSA KATT springandes
på gatorna

Lite speciell brud det där asså... hahahah !'

'
Har förövrigt vart hos Gmormor och Gmorfar en stund med massa folk idag och sen kom Johanna , Klint och Oskar hem till mig och kollade film och mös.
Nu ska jag sova. Godnatt sweeties !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0