How long can you make it on your own ?

Jobbig dag igår. Extremt. Jag är nog fortfarande chockad tror jag.
Just nu snurrar mina tankar helt åt helvete. Vet inte vad jag ska tänka eller tycka , Säga eller göra.
Jag önskar att det aldrig blev såhär. Men jag önskar också att få förståelse. För det får jag inte just nu. 
Men jag kan inte göra ngt. och det känns jobbigt. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska lägga mig ner och lipa. 
Eller om jag ska låtsas som ingenting...
Jag vill skrika o slå. Men är som i ett mörker.

Känner att inget blir bra just nu. Att allt bara blir åt helvete. Att alla bara sårar , Att jag faller gång på gång. 
Det finns en gräns när man inte vill mer , och den har jag nått.


/ N.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0