Tankarna låter mer om natten.'

Jag ligger här i sängen. Lisa ligger brevid och sover och jag kan itne stoppa mina tankar.
Funderar på vad som fan hände i helgen. I måndags...
Jag funderar hela tiden på om det är värt det , att bli så sårad.
Tankarna bara snurrar och jag kan itne bestämma mig för vad jag vill.
MEn jag vet vad jag hade kunnat göra annorlunda. Och jag tänker hela tiden varför jag inte gjorde på ett annat sätt. Men jag vet också , att jag trode inte att ngt sånt här skulle hända.
Det händer för mycket nu , och ajg vet att jag inte skriver i bloggen om allt kul jag gör. Men detta är ingen blogg för folk att läsa. Det är för mig att skriva av mig.
Jag känner att jag itne vill ha det såhär. Jag lever i en jävla lögn.
Försökr intala mig själv att det inte gör ngt. Att ja överdriver att jag borde skita i det.
Men det funkar inte så .
Jag vill spola tillbaka tiden tills i torsdags. eller helst två veckor bakåt. och göra saker annorlunda.
kdjxfn skl hgddkl hgdkl hgjkhs gkl dfgjksfh glfgkldfh gkdfgh sdl ghgkldfhgdfjgk hdf,
känner jag.






what are words if you really don't mean them when you say them...?
Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0