what are words if you really don't mean them when you say them...?

Vet inte vad jag ska skriva , eller vad jag ska säga.
Men jag är så jävla besviken. Besviken på att du la ett löfte. Du lovade mig.
Men i sanningen är att du sket i det för ngra timmars uppmärksamhet.
Mitt förtroende sjönk , för vad betyder dom andra löftena vi sagt till varandra?
Ska jag kunna lita på att du håller dom ? Jag vill lita på dom. För du är en av dom bästa.
Men jag vet själv att hade du bett mig hålla ett sånt löfte hade jag aldrig svikit det.
Men fine , du fick din tid. och jag hoppas du är så jävla nöjd och glad nu.
Du trampade lite på mig när jag redan ligger. Kanske inte medvetet.. vad vet jag?
Men ont gör det. För du visste vad jag kände och tyckte.
Peace out.


Kommentarer
Postat av: emma

finns för dig <33

2011-04-12 @ 15:48:37
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0