Men det som inte dödar , bygger upp mig.'

Just nu är det en rätt jobbig period igen. Men det blir bättre. Som fan att det ska bli.
Hoppas jag. Och jag vill fly. Just nu vill jag fly från allt mer än på länge. Vilket känns jävligt jobbigt.
Jag tror jag har varit i skolan 2 hela dagar och typ 3 halv dagar på 3 veckor. Det är inte okej .
Jag vet inte ens vad jag vill. Jag vill att allt ska vah som innan. Jag önskar att ingen gjort fel och jag önskar att jag slapp må såhär. Att jag kunde sova , att jag skulle orka upp på dagarna och känna att detta är fan kul.
Att inte bara må bra när jag var bland folk. Spelar ingen roll vilka jag är med. Mår bättre vilket som.
Att sova hos andra är något av det skönaste som finns. Att folk som bryr sig om mig ska behöva ta imot mig under denna tiden är inte okej det heller. Jag älskar er , Mina fina underbara vänner. Som lever åt mig vissa gånger. Vissa människor mer än andra.
Och även om jag itne visar det så uppskattar jag det.
Jag har uinte haft panik ångest på ngn vecka och inte vanlig ångest lika ofta men för en vecka sen började det igen. När det togs upp igen och allt verkligen har landat. Och varje kväll är det det ända jag tänker på.
Jag vet nog fan inte ens vad jag snackar om. Vet bara att jag inte orkar mer.
Men ska på samtal med skolan imon. Efter det ska jag bestämma vad jag ska göra med denna månaden iaf. Får lägga det små perioder och ta det som det kommer.
/ NataliKeskin.

Kommentarer
Postat av: Lisa

frugan du vet vad jag tycker och tänker,

du är den absolut bästa för mig och det vet du!



"tänk om man kunde flyga..." - kvinna, du gör fan så att jag orkar med mina dagar!

älskar dig natali, sviker dig aldrig. <3

2011-02-02 @ 13:21:51
URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0