Och jag tänker ta mig från start till mål.'

Fredag; Drog på fest med Lisa i Huskvarna och sen efterfest ngnstans med Robin , Sebbe , Viktor och Lisa innan vi 5 drog och käkade. Var hemma vid 7 i lördags morse.

Lördag; Mötte upp Elina dirr när hon kom från sin pappa och drog och fixade lite innan vi drog hem till henne dit Lisa och Antonia kom , fixade lite osv. Innan vi drog hem till Simon , Badade Badtunna och festade lite !
Jag och Lisa Somnade hos honom runt 5 halv 6 någon gång.

Söndag; Vaknade vid 10 av alarmet och gick in och väckte Lisa. Hon drog hem och jag Drog hem till Elina runt 11 halv 12 innan vi begav oss till Oscar's Hockey match. Kom hem , käkade och nu sitter jag här.


Riktigt fin helg , längesen jag hade så kul ! Tack folket !

Vi hörs senare eller imon ! ♥




Så fin , dör ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0