Att låta texten tala för sig själv.

Jag känner mig som en fitta mot alla runt omkring mig rent ut sagt...
Jag stänger ute folk som bryr sig.
Det är inte min mening , men det blir så för jag stänger även av mig själv för att slippa känna.
Jag skiter i skolan, Vilket jag vet av tidigare erfarenheter inte är bra.
Men jag stänger av. Jag sover hela dagarna för jag inte kan sova på nätterna och jag orkar inte låtsas.
Jag hatar att låtsas.
Jag vill inte ha det såhär , jag skulle ta tag i mitt liv och jag skulle inte göra det jag gjorde.
Jag orkar inte må dåligt. Jag känner mig så jävla tom.
Jag vill inte , Jag vill inte , Jag vill inte.
Men jag ska klara det . På ett eller annat sätt hoppas jag.




Förlåt. Förlåt för hur jag behandlar folk runt omkring mig just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0