Att se sitt liv passera på en sekund.'

Jag har fått tillbaka min data nu , Dock är den helt omprogramerad eller vad det heter så har inga bilder. Men vi drar helgen lite snabbt ! :)

Fredag ; Drog till Jocke med Elina och chillade galet innan vi drog hem o fixade oss , mötte upp Johanna , Ally , Annelie och Elina som sagt och drog till Kim (?) på fest. As kul hade jag. Eller det jag kommer ihåg. Hahahah.
Liiiite för mycket kanske ... !

Lördag ; Vaknade och duschade , drog på Leo's 2år kalas. Grattis sötboll ! Drog till Elina och chillade sen drog vi hem till mig så kom Johanna så fixade jag mig innan vi 3 drog på "fest" , hahaha kan inte ens kalla det fest ... Drog där ifrån efter en timma. hahah !  Johanna åkte hem och jag och Elina åkte hem och mös o sov hos henne !


Hela Söndagen städade jag , Måndags vare skola sen jobb och idag vare ngn timma i skolan innan jag mötte upp världens finaste fruga och drog till A6 innan vi drog och jobbade !


Fina dagar och jag har mått ganska bra. Känns skönt !
Vi hörs imon , och det kommer bli bättre uppdatering , kan nästan lova det , hihih GodNatt. ♥









Fan vad jag bjuder på bilderna , men fan vad min Lillasyster är söt och bra och härligt att hon gör miner på varje bild! Hahaha ,  Jag älskar dig Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0