Hon flyger med sina egna vingar.'

Drog till A6 och Stan med Lisa och shoppade upp lite av lönen som sagt , Johanna pluttis var sjuk så hon stannade hemma.

Fick iaf med mig ;

- Ett par vita höga converse.
- En vit blus med volanger och svarta detaljer.
- En grå siden tröja , blus liknande. har likadan i svart.
- Svarta Leggings.
- En plånbok.


Vi käkade Sallad och sen drog vi till jobbet. Dock var det så jävla oseriöst idag. Alla gjorde som vi ville och typ chillade satan , tog egna raster osv...
Kände dock vid 7 att jag inte mådde så bra så drog hem vid halv 9 . Men sålde 10 st på typ 3 timmar. Ganska okej ändå !

Nu ska jag snacka med min syster och imon ska jag och Lisa ut på äventyr förhoppningsvis ! (;
TakeCare.




Hahahah , Söt tjej !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visa gärna de du köper (=

2011-01-28 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0