I'm the one that makes you fly.'

Har inte skrivit på hur länge som helst. Kommer inte ens ihåg när jag skrev sist. Vilken dag det var...
Men jag har iaf åkt och skrämt upp mig själv med Stefan, Ludde , Ally och Fia.
Brudarna har Chillat galet i Torpa Lägenheten.
Jobbat två hel dagar.
Axel och Anton kom hit från Skövde och stannade en natt så har umgåtts med dom och tjejerna.
Chill krök och as garv typ.

Typ det har jag gjort dom senaste dagarna. Har gjort massa andra små saker som jag antingen inte orkar skriva eller inte kommer ihåg, har ju minne som en guldfisk liksom.

Bjuder på 4 helt onödiga bilder som jag vågar lägga ut och inte blir dödad för hoppas jag. Dom andra får ni inte se. Tog inte så mycket bilder utan mer videos dock.









Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0