Time to say goodbye.'

från och med imon ska jag fixa saker och ting, För mig själv och alla runt omkring.
Jag ska ordna upp allt som inte är okej. Jag ska försöka iallafall.
Just nu ikväll mår jag hyfsat okej. Det kommer säkert senare. Men helt okej bra mår jag just nu.
Jag ska göra det som känns rätt för mig. Och det ska bli bra.
För jag orkar inte må såhär längre. Jag ska ge det ett fett värt försök även om det kommer bli något av det jobbigaste att resa sig upp så ska jag fan fixa det.
Time för Natta att komma tillbaka. Jag saknar mig själv , bruden som oftast är glad , sprallig , impulsig och Lycklig.


Dock vet jag inte om jag tror på mig själv när jag skriver det...







Kommentarer
Postat av: frugis

ska stötta dig igenom ALLT sötfia, till 110%!

du är sååå bra, och det ska du veta!

finaste, du är starkare än du tror.

pusss frugan' <3

2011-01-20 @ 00:43:29
URL: http://lisaahtela.blogg.se/
Postat av: elinaa

love u <3

2011-01-20 @ 17:39:33
URL: http://allyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg här!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0